Seminarium dr Huberta Bilewicza
2016:
Katarzyna Lincer, Artystyczny wystrój i wyposażenie trójmiejskich lokali gastronomicznych w okresie powojennym (1945-1989)
Katarzyna Stasiewicz, Analiza genderowa wybranych performansów Angeliki Fojtuch
Paula Wysiecka, Reprezentacje histerii w sztuce współczesnej
Anna Lech, Traffic Design Gdynia. Od street-artu do detalu architektonicznego - ewolucja realizacji idei sztuki w przestrzeni publicznej
Weronika Metlenga, The Artist is Present: performance i jego dokumentacja filmowa. Nowojorski casus Mariny Abramović
Elżbieta Witek, Trójmiejski street-art: graffiti i murale w świetle autokomentarzy twórców
2017:
Michał Kozłowski, W służbie abstrakcji geometrycznej. O działalności krytyczno-kuratorskiej Bożeny Kowalskiej
Przemysław Sadowski, Motywy i toposy antyczne w artystycznych reprezentacjach Holokaustu
Maciej Smolarski, Fotogram polski w XX wieku
Konrad Dydziński, Trójmiejskie "przykościelne" życie artystyczne w latach 80. XX wieku
Katarzyna Sowala, Brutalizacja sztuki: sztuka współczesna w dobie nowych technologii. Zagadnienia metodologiczne i analiza twórczości artystycznej ostatnich dwóch dekad na wybranych przykładach
Inez Szwedowska, Strategie i reprezentacje cross-dressingowe w sztuce współczesnej
2018:
Iwona Kramer-Galińska, Działalność Willego Drosta w Gdańsku (1930-1946)
Aleksandra Kuczyńska, Realizacje oraz inicjatywy projektowe Janusza Kaniewskiego na terenie Trójmiasta (2008-2014)
Olga Katarzyna Jankowska, Sound art - dziedzina bezdomna: terminologia oraz miejsce zjawiska w perspektywie współczesnej historii sztuki
Ostatnio modyfikowane:
13.12.2018